تحریک منہاج القرآن

پس ماندہ مذہبی ذہن کے تیارکردہ فتنہ طاہریہ کی حقیقت

لال مسجد کا معاملہ

Posted by naveedbcn پر جولائی 7, 2007

لال مسجد سانحہ سے اسلام اور پاکستان دونوں کو شدید نقصان پہنچا: پاکستان عوامی تحریک

لاہور، 03 جولائي 2007ءپاکستان عوامی تحریک کے سیکرٹری جنرل انوار اختر ایڈووکیٹ نے لال مسجد سانحہ کو پاکستان کی تاریخ کا ایک افسوس ناک واقعہ قرار دیا دیتے ہوئے تصادم کے نتیجے میں ہونے والی ہلاکتوں پر انتہائی دکھ اور رنج کا اظہار کیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ یہ دن پاکستان کی تاریخ میں ایک سیاہ باب کے طور پر یاد رکھا جائے گا۔ یہ محض پاکستانی فورسز اور لال مسجد کے طلباء کا تصادم نہیں بلکہ اس کو بین الاقوامی حالات کے تناظر میں دیکھا جائے تو بخوبی اندازہ لگایا جا سکتا ہے کہ اس کے کتنے بھیانک نتائج نکلیں گے۔ انہوں نے کہا کہ لال مسجد کے سانحہ کے پیچھے جو عوامل بھی کارفرما ہوں ان سے قطع نظر عالمی سطح پر اسلام اور پاکستان کو شدید نقصان پہنچا ہے۔ انوار اختر ایڈووکیٹ نے کہا کہ عالمی سطح پر اسلام دشمن سازشی عناصر پہلے ہی مسلمانوں کو بدنام کرنے کا کوئی موقع ہاتھ سے جانے نہیں دیتے، مذکورہ واقعہ ان کی اسلام کے خلاف جاری مذموم کاوشوں کو مزید تقویت دینے کا سبب بنے گا۔ انہوں نے کہا کہ مذہبی جماعتوں کی پارلیمنٹ میں ایک معقول تعداد ہونے کے باوجود مذہبی جماعتوں نے لال مسجد کے تنازعہ کو حل کرنے کی مخلصانہ کوشش نہیں کی جس کے نتیجے میں باہمی تصادم کی وہ گھڑی آن پہنچی جس نے پوری قوم کو انتہائی کرب میں مبتلا کر دیا ہے۔ انہوں نے کہا کہ انسانی جانوں کا ضیاع نہایت تکلیف دہ ہے اور اس سے زیادہ اذیت ناک امر یہ ہے کہ دونوں جانب اسلام کے نام لیوا جانیں گنوا رہے ہیں۔ انہوں نے حکومت اور لال مسجد انتظامیہ سے اپیل کی کہ وہ مزید تصادم سے گریز کریں، معاملے کو انا کا مسئلہ نہ بنائیں اور تنازعے کے حل کے لیے سنجیدہ کوشش کریں۔ انہوں نے دیگر مذہبی و سیاسی جماعتوں سے بھی اپیل کی کہ ایسے معاملات پر سیاست کرنا کسی طور بھی درست نہیں، اگر اپنے سیاسی ایجنڈے کی تکمیل کے لیے اے پی سی بلا سکتے ہیں تو ایسے گھمبیر اور توجہ طلب مسائل کی طرف بھی تعمیری توجہ دیں جو اسلام اور پاکستان دونوں کی بدنامی کا باعث بنتے ہیں۔

One Response to “لال مسجد کا معاملہ”

  1. waheed chishti said

    jab insan dosray k bary main baat karta hy to usy dekhna chahiy k wo khud us k muqably main kia haisiat rakhta hy. Oonchi imarat ko daikh kar agar apni pagri gir jaey to is main imarat ka koi qsoor naheen balky yeh apni pista qamti k sabab hy.
    aik arab shair k shair ka mafhoom hy k:
    “jab Allah ta-aala kisi ki poshida khoobion ko zahir karna chahta hy to, us k hasdoon ki zuban khool deta hy. agar loban ki lakri aag main na jaly to kaisy pata chaly ga k us main khushboo bhi hy.”
    hasid ki sza yehi hy k woh apny hasad ki aag main jal kar mar jaey.
    insha Allah!
    Doctor sahib ka dushman khab o khasir hon gay.

جواب دیں

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

آپ اپنے WordPress.com اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Twitter picture

آپ اپنے Twitter اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Facebook photo

آپ اپنے Facebook اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Google+ photo

آپ اپنے Google+ اکاؤنٹ کے ذریعے تبصرہ کر رہے ہیں۔ Log Out / تبدیل کریں )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: